czwartek, 27 lutego 2014

Ostroleka beauty vol.II

Pamiętacie pierwszą edycję Ostrołęka Beauty? Jak już ogłaszałam, teraz zaczynamy przygotowania do drugiej edycji. Cały czas można zgłaszać się poprzez internetowy formularz a już niebawem odbędzie się casting, po którym wybierzemy uczestniczki konkursu.
Poprzednią edycję przejęłam w połowie trwania konkursu a tym razem będzie on od początku do końca prowadzony przeze mnie. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie tak jak go zaplanowałam i że niejedna sesja Was jeszcze zaskoczy.

Dlatego, jeżeli:
- mieszkasz w Ostrołęce lub w okolicach (konkurs jest lokalny)
- czujesz się swobodnie przed aparatem
- chcesz przeżyć fajną przygodę
- pragniesz profesjonalnych sesji
- chcesz sprawdzić swoich sil w fotomodelingu
to wejdź na stronę http://ostroleka-beauty.pl/obm-2014/ przeczytaj szczegóły dotyczące konkursu i...ZGŁOŚ SIĘ!

Konkurs to nie tylko przygoda z fotomodelingiem, ale także cenne nagrody! Nowa edycja przyniesie wiele emocji ! Niebawem zaczynamy!

Przypomnę jak było w pierwszej edycji:
backstage
fot. Roxana Dawid
backstage
fot.Roxana Dawid
backstage 
fot. Roxana Dawid
backstage

fot. Roxana Dawid
fot. Roxana Dawid
fot. Roxana Dawid
backstage
fot. Roxana Dawid
fot. Roxana Dawid
fot. Roxana Dawid
O Gali finałowej pozytywnie pisały liczne ostrołęckie media
backstage
fot.Roxana Dawid
fot.Roxana Dawid
Fot. Roxana Dawid
https://www.facebook.com/FotografiaRoxanaDawid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz